Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – Sp. z o.o.

Otwieramy się!

Zasady obsługi w Biurze oBSŁUGI KLIENTA W miejskich wodociągach I kanalizacji W bYDGOSZCZYmSzanowni Klienci,

Nadszedł czas by otworzyć nasze Biuro Obsługi Klienta (w tym również kasę). Przez te minione tygodnie wielu bydgoszczan przyzwyczaiło się do tego, że praktycznie wszystkie sprawy mogli „załatwić” drogą elektroniczną. Do otwarcia BOKu przygotowaliśmy się solidnie mając na uwadze bezpieczeństwo zarówno naszych klientów, jak i pracowników. W związku z tym opracowaliśmy kilka zasad obsługi klientów, których należy rygorystycznie przestrzegać.

 

Przede wszystkim ograniczyliśmy ilość osób, które będą mogły w jednym czasie przebywać w BOK – do max. 7. Wyczulamy naszych klientów, na to by wchodząc na teren biura mieli założone maseczki lub przyłbice, poinformowali naszego pracownika ochrony o celu wizyty oraz odkazili dłonie w specjalnie do tego celu postawionych dezynfekatorach. Dla dobra nas wszystkich należy zastosować się do powyższych zasad, ponieważ odmowa przestrzegania ich może sprawić, że pracownik ochrony nie wpuści klienta na teren BOKu.

Na koniec dnia pracy nasze biuro poddawane jest również procesowi ozonowania.

Zapraszamy już od poniedziałku (22.06), chociaż nadal polecamy załatwianie spraw on line.