Aktualności|

W Miejskich Wodociągach mamy dwa rodzaje faktur – tradycyjne (papierowe) oraz elektroniczne. Warto korzystać z tego drugiego rozwiązania, bo to nie tylko ekologiczne rozwiązanie, ale pozwala też zaoszczędzić sporo pieniędzy. Zachęcamy do korzystania z e-faktur.

Grafika ze zrzutem ekranu panelu logowania do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta


Aby móc korzystać z faktur w wersji cyfrowej, należy założyć konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, dostępnym na naszej stronie internetowej – www.mwik.bydgoszcz.pl, w zakładce eBOK. Ta funkcja działa już od blisko trzech lat, obecnie z eBOK-a – i tym samym z faktur elektronicznych – korzysta prawie trzy tysiące użytkowników, a ich liczba wciąż rośnie.

Nasz eBOK to rozwiązanie, które wiąże się z wieloma korzyściami. Pozwala na szybki dostęp do swoich danych, do bieżących faktur, pozwala ograniczyć zażycie papieru – jest więc ekologiczne, ale i ekonomiczne. Warto bowiem pamiętać, że Klienci, którzy korzystają z eBOK i elektronicznych faktur, płacą za abonament mniej, niż klienci, którzy wybierają faktury papierowe.

Założenie konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta jest proste i intuicyjne. Można to zrobić samodzielnie przez stronę internetową: www.mwik.bydgoszcz.pl, klikając w zakładkę eBOK. W razie problemów czy wątpliwości można też skorzystać z pomocy pracowników Biura Obsługi Klienta w naszej siedzibie przy ul. Toruńskiej 103 lub telefonicznie: Biuro Obsługi Klienta (52) 58 60 603, -604, -605, -606, -607, -608.

Serdecznie polecamy!

Comments are closed.

Close Search Window
Skip to content