Po wielu miesiącach prac i konsultacji – wreszcie jest! Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta MWiK zostało uruchomione i już można się w nim rejestrować.
Na naszej stronie internetowej umieściliśmy kafel pod nazwą “eBOK”, który pozwoli przejść do zalogowania się do aplikacji. W eBOK zarejestrować się mogą wszyscy klienci MWiK, posiadający z nami zawarte umowy na dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków.
Korzystanie z eBOK-u to nie tylko wygoda i oszczędność czasu, ale i ekologia. Klient, rejestrując się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, zyskuje bowiem dostęp do e-Faktury, co pozwala na zmniejszenie ilości papierowej korespondencji i zużycia samego papieru. Konto w eBOK-u to same korzyści!
Szczegółowy regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta wraz z instrukcją, znajduje się na stronie https://ebok.mwik.bydgoszcz.pl/. Zachęcamy do zakładania kont i korzystania z eBOK-u!